Sharp DK-AP7N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sharp DK-AP7N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

torgeir 20-01-2010
Geschreven voor: Sharp DK-AP7N

geweldig handig reis-docking station. Zeer handzaam en als ik niet op reis ben staat hij in de keuken. Geluidsniveau is voor daar prima en levert veel meer laag dan je zou verwachten van zo'n klein apparaat. 2 speakertjes met een subwoofertje - verrassend zuiver geluid. Er zit ook een video-uitgang op, en ik moet zeggen dat het beeld me erg meevalt als ik em op mijn tv aansluit. Op reis is het wb kwaliteit (!let wel! beeld is maar 640x480 dus niet bepaald dvd resolutie) goed te doen om een film te kijken (vergelijk met digitenne-kwaliteit). Ik ben er erg tevreden over en vind dit echt waar voor mijn geld. Bose is wel mooier maar dat is dan meer voor in de huiskamer - kan je niet met elkaar vergelijken. Aanrader!